سرگذشت ناگا ها
کسب در آمد از فیس نما
لینک بده پول پارو کن
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

  

سرگذشت ناگا ها
دسته بندی : آموزش,,
  • بازدید : (718)

 

علت بحث راجب ناگا ها بخاطر پست قبل که مریوط به ایلیدن بود و ناگا ها از حامیان ایلیدن بودند.


ناگاها زمانی از الفهای شب بودند. در پایان نبرد باستانیان نیروهای لژیون و ملکه آشارا شکست خورده و منطقه ی زین آشاری و ساکنینش شامل ملکه آشارا و درباریانش ملقب به پاکزادان که به نیروهای لژیون پیوسته بودند، غرق شدند… اما این پایان کار آنان نبود.

عده ای از پاکزادان بعد از خاویوس به ساتیر تبدیل شدند. بخشی از پاکزادان در مخالفت با فعالیت های اخیر ملکه و خاویوس به دیگر الف های شب پیوستند که با پایان گرفتن نبرد باستانیان از میان الف های شب رانده شده و به دنبال منبع انرژی جادویی جذب #چشمه_خورشید شدند و نهایتا تبدیل به الف های برین و سفیدپوست (نژاد پرنس کیل تاس و تکاور سیلواناس ویندرانر و …) شدند که بازماندگانشان نیز به الفهای خون بدل گشتند.
اما بقیه ی پاکزادان وفادار ملکه آشارا به همراه ملکه در زین آشاری غرق شدند ولی از بین نرفتند. ملکه آشارا که حاضر نبود تسلیم مرگ شود، نفرین خدایان باستانی را به جان خرید تا زنده بمانند. آنان به مدت ده هزار سال در زیر آب ماندند تا اینکه ایلیدن آنان را فراخواند و به او پیوستند. ناگاها موجوداتی دوزیست و غول پیکر و کریه المنظرند که میتوانند هم در اعماق آب و هم در خشکی زنده بمانند. ناگاها ترکیبی از الف و خزنده هستند. تمام بدنشان با فلس پوشیده شده و نیم تنه ی مار مانند دارند و روی زمین میخزند و از پشت سر تا انتهای دستها و دم شان از زایده های دراز و پَره پَره پوشیده شده.
 در ناگاهای ماده ردی از زیبایی و ظرافت گذشته را کمابیش میتوان دید. از نظر ذهنی و قدرت جادویی تواناتر از گونه ی نر هستند و معمولآ بیشتر از چهار دست دارند اما ناگاهای نر به طرز اغراق آمیزی کریه و عضلانی و تنومند هستند و دو دست دارند و بیشتر از قدرت بازو بجای جادو استفاده میکنند. صورتشان یادآور صورت اژدهایان (بیشتر شبیه ایگوانا) است.
سواستفاده ی پاکزادان از قدرتهای جادویی چشمه ی جاودانگی بعدها در کالبد ناگا هم ادامه داشت و سبب اعتیاد آنان به جادو است (دلیل اصلی پیوستن الفهای خون به نیروهای ایلیدن و ناگاها نیز همین اعتیاد به جادو بود).
ناگاها ملکه آشارا را میپرستند و او را نیمه خدا میپندارند. مجسمه آشارا به شکل ناگا در معابدشان دیده میشود. از لاک پشت میترسند و آن را بدشکون میدانند.
پی‌نوشت: اسم ناگا ریشه در موجودات اسطوره ای هندو دارد که نیمی انسان و نیمی مار بودند و در حماسه مهابهاراتا (مهاباراتا) نیز حضور مهمی دارند. داشتن بیشتر از چهاردست نیز نشان میدهد که ناگاهای وارکرفت از فرهنگ هندو اقتباس شده اند.


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: